keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

1# Askel takaisin

Tässä keppariblogia toiseen kertaan aloittaessani sitä pysähtyy miettimään, että oonko mä taas ottamassa liian isoa palaa kerralla. Blogi ei ole paljoakaan vaivaa, mutta entä seuraukset? Mitä jos musta alkaa levitä taas juttua?

Askeleeni takas kepparipiireihin ei selkeesti ole loppuun asti harkittu, mutta tässä sitä taas ollaan. Tekemässä sitä, mistä mä tykkäsin 7 - 2 vuotta sitten, eikä näemmä mieli ole paljoa muuttunut iän karttuessa. Kuten ei kuulukaan; tykkään kamalasti mielikuvituksestani ja heittäytymiskyvystäni - ja siitä, että mulla on (ollut) harrastus, josta mä oon oppinut yllättävänkin paljon ja saanut tosi hienoja mahdollisuuksia ja muistoja. Viimeksi eilen mua muistutettiin siitä, kuinka paljon näin hassusta harrastuksesta mä oonkaan saanut irti - enkä kiistä.

Tämän diippeilyn jälkeen siis hei taas, täällä ollaan. Taas.


2 kommenttia:

  1. Ihana blogi, ja oon niiiin kateellinen sun ulkoasuntekotaidoille :O! Haluutko paljastaa, miten olet saanut nuo Sivut pyöreiksi ja tuonne reunaan (Etusivu & Alisa?) Millä olet tehnyt bannerin? :)
    Niin ja sun hiukset on jumalaiset ❤️❤️❤️!

    prinssiponinpaivakirja.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogi, minä ja hiukseni kiittävät paljon! Sivut on laitettu tuonne reunaan HTML/Javascript - toiminnolla ulkoasua muokatessa. Eli kyseiset Alisa & Etusivu ovat oikeastaan pelkkiä kuvia, joihin olen upottanut sitten linkin koodilla. Kämäisen bannerini sutaisin Photoshopilla. :D

      Poista